Pershendetje miq ( Ilir Jashari )

Unë po marr shumë mesazhe nga ju, dhe po e kam të pamund tua kthej secilit unë në mungesë të kohës nuk mund të jem aktiv në këtë faqe timen personale në blog.

Por sigurisht që jam më aktiv në rrjetet sociale dhe mundësia më e mirë për të mbetur në kontakt me secilin student të Kosovës është lidhja në facebook

Ja po e postoj lidhejn time në Facebook: http://facebook.com/Jashariilir

Me respekt

Ilir Jashari

05.02.2014

Rreth ilirjashari

Ilir Jashari eshte programmer i webfaqeve, poashtu, merret me shkrime te ndryshme!

Postuar më Shkurt 6, 2014, te Uncategorized. Faqeruani permalidhjen. Lini një koment.

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: